ياقوت الجبل اللامع

فما أغلاني عند الذي يعرفني

الثلاثاء، ٦ مارس ٢٠٠٧

امي

والله يا جماعة امى ديت زى النسمة

بس عيبها الوحيد انها متريحش اللى قدمها بقالها اربع ايام مشبكة معايا شوية

يعنى مثلاً يوم كنت متأخر عن الحصة الاولى وقلت فرصه

أأجز

ولكن؟؟؟؟؟

قالت ليا انت قولتلى بعضمة لسانك ان ى عيال بتييجى بعد الحصة التالتة

يعني انا اللى جبته لنفسى

فأنا وهيا كل يوم البس الهدوم

وابوس ابويا وهيا

وانزل تحت تبصلى من الشباك ونعمل سلام لبعض

فا فى اليوم دة بوست ابويا وهى

لا

وكمان هى صتلى وانا مبصتلهاش فازعلت من نفسى اوى

وقلت:لما اروح ابقى اصالحها

وروحت علشان اصالحها

ام اييييييييييييييييييييييييييييه

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لاقيت اللى بيبصلى بعصبية وروح اعمل الوااجب

وزعلت

والنهاردة كان بنطلون المدرسة مترب

علشان

كنا بنلعب كورة من غير فاولات وطبعاً دخلين

بقوتنا

المهم

قامت جايبالى بنطلون انا بكرهو علشان مجسم

وبيخلينى

عامل زى البت

وهى اساساً شايفاه عليا حلو قوى وبردو بوست بابا بس ومبوستهاش

وبصتلى وببصتلهاش

فازعلت من نفسى

جداً جداً جداً

وسبحان الله البنطلون النهاردة كان شكله عليا

جميل جداً

جداً جداً جداً

ههههههههههههههه

وبقتش عارف اتصرف ازاى

والحمد لله

صالحتها

وبحذركم يا جماعة محدش يعمل لأمه

حاجه

مهما عملت فيه

ومهما

كااان

التمن

14 تعليقات:

  • في ٦ مارس ٢٠٠٧ في ١٠:٠٤ ص , Blogger admelmasry يقول...

    هههههههههههههه
    بحبك مووووووووووووووت
    ياد

    بحبك قوي

     
  • في ٧ مارس ٢٠٠٧ في ٧:١٦ ص , Blogger عــيل شــقي يقول...

    بس كدة ولا تقول لى اى حل.......

    على العموم انا كنت عايز تقول لك



    وووووووووااااااااااااانننننننننااااااااااا كككككككممممممممااااااااانننن

     
  • في ٧ مارس ٢٠٠٧ في ٧:١٨ ص , Blogger عــيل شــقي يقول...

    زنسيت اقول لك ان انا بموت يك اكتااااااااااااااااااااااااااااار

     
  • في ٨ مارس ٢٠٠٧ في ٨:٤٣ ص , Blogger عين ضيقة يقول...

    يخرب عقلك
    هو فيه فى عيلتكم اتنين ؟
    انت وآدم مرة واحدة؟

    الله يصبر مامتك ياعم

    هههههههههههه

    لا بس كان لازم تصالحها فى اليوم الاول

    ماتكررهاش

    على فكرة دمك خفيف جدا

    والبنطلون حلو برضو

    سلام بجد

     
  • في ٨ مارس ٢٠٠٧ في ١٠:١٣ ص , Blogger عــيل شــقي يقول...

    والله التقدير دون انا حبه جداً
    لكن انا غير آدم نهائى انا بكتب قصص ومواضيع وآدم بيكتب شعر
    واانا مصلحتش مامتى فى اليوم الاول لانها
    متدتنيش فرصة


    والسلا يا احبائى الكبااااار
    .ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.

     
  • في ١٠ مارس ٢٠٠٧ في ٣:٥٥ ص , Blogger smraa alnil يقول...

    طب انت بقي للي غلطان
    شفت اخرت اللي يزعل مامته
    اديك لبست البنطلون يا عم
    وكويس انها مش لبستك قميص مجسم
    واهوتبقي عامل زي بتوع كمال الاجسام

    انت لسة مصمم برضه مش تديني بوسة

     
  • في ١٠ مارس ٢٠٠٧ في ٥:٤١ ص , Blogger tota يقول...

    محمد
    انت صحيح اصغر مدون وشقى بس كلمتك فى البوست ده تهديها للكبار اللى مش عارفين ان زعل الام المفروض ما يدمش دقايق
    ان ميعديش علينا وقت وفى عنيها لمحة حزن وغضب مننا
    تمام كده بس يوم كان كتير منك برده لكن المهم انك كنت عارف ونفسك تصالحها
    تحياتى

     
  • في ١٠ مارس ٢٠٠٧ في ٨:٠٨ ص , Blogger عــيل شــقي يقول...

    سمراء النيل
    ـــــــــــــ
    اولاً.
    انا كنت عايز اقولك تدينى اللنك بتاع
    ياسمين

    ثانياً.
    انا معنديش قميص مجسم

    ثالثاً.
    احنا قلنا مفيش حد يبوس حد ادو
    ..................
    توته
    ــــــــ
    انا بقولك ان كلامك صح بس اللى يفهم
    ههههههههههههه
    .ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.

     
  • في ١٠ مارس ٢٠٠٧ في ٥:٣٧ م , Blogger MoHaMeD HoSSaM يقول...

    اى يا عم الكلام الكبير دا بس انتى وصلت لحاجة ناس كتير بتنساها وابقى سلميلى على ادم

     
  • في ١١ مارس ٢٠٠٧ في ٧:٤٢ ص , Blogger عــيل شــقي يقول...

    اوك

     
  • في ١١ مارس ٢٠٠٧ في ٦:٤٥ م , Blogger hosnysoliman يقول...

    محمد باشا اوعى تصدق انك اصغر مدون الحكاية ياابنى مش بالسن..لكن الدماغ كل حاجة انا اول مرة اخش المدونة عندك وكانت اول مرة اشوفك لكن سعيد ومبسوط بيك..وربنا يحفظك واعدك انى ادوام على الزيارة والتعليق يمكن انا علقت على المدونة قبل الاخيرةلكنى قرات المدونة الاخيرة وواضح انك انسان محترم وعلى مستوى المدونين ويمكن انتى اعقل من ناس كتير منهم

     
  • في ١٤ مارس ٢٠٠٧ في ١٠:٥٧ ص , Blogger وشوشني يقول...

    ماشي يا عيل يا شقي اهم حاجه انك ماتزعلش مامتك اوعى لحسن الدعوة منهم بتعمل عمايل طبعا هي مافيش ام بتدعي على ابنها بس حاسب لحست تغلط في كلمتين ولا حاجه بس انت اهم حاجه انك حاسس ان انت مزعلها مش زي ناس عندنا

     
  • في ١٦ مارس ٢٠٠٧ في ١٢:٠٩ م , Blogger عــيل شــقي يقول...

    حسنى سليمان
    ـــــــــــــ
    هههههههههه

    بس يا عم فى ناس
    دماغهم
    كبيراااااااااااااااا

    اوى مش صح ول اييييييييييييي

    وشوشنى
    ـــــــــــــ
    بس يا عم علشان محدش يسمعنا

    ههههههههههه

    والصراحة كلامك عجبني
    واكى يا عم مش

    هازعلها تانى

     
  • في ٢٤ أكتوبر ٢٠٠٧ في ٨:١٥ ص , Blogger dramaqueen يقول...

    فكرتنى بيوم كنت زعلت مامتى
    فضلت طول اليوم اعيط فى الكليه ومش عرفت اركز فى المحاضرات
    كان يوم بشع
    مع انى كنت متخيلة الموضوع عادى
    ايه يعنى اما ازعلها
    بس طلعت ماقدرش ازعلها منى ابدا
    ربنا يخلى لك ماما وبابا

     

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية