ياقوت الجبل اللامع

فما أغلاني عند الذي يعرفني

الاثنين، ٢٢ يناير ٢٠٠٧

احب من ذا الذى

احب من ذا الذى
...........
يحبنى واحبة
.......................
يكون بينى وبينة مودة
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شوية عامي
...........
انا لا احب اصدقائى الخمس
لانهم بيحبوا صديق مننا اسمة محمد عبد الوهاب
لما بيجيب حاجة مثلاً بيستنوة
وانا لا بيحبو يمشو معاة وانا لا
ونفسى احل هذة المشكلة
فانا احبهم اكتر منه فسعات لما بيغظونى اقول فى سرى ولو مأخذة
احـــــــــــــــــــــــــــــه
فى موقف حدث مما بيننا
كنا مروحين من المدرسة
فدخلنا إلى الاتارى الكبير دة ابو كوين
واحنا طالعين واحد ممنا وقع فكنا ساعتها انا وهو والتوأم مسمينهم كدا وهم توأم فعلاً
والى وقع كان واحد من التوأم فكلنا دحكنا انا ومحمد واخوة فخاصمونى
انـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
ففى مرة كنت بهزر معاهم واقرألهم الكف فراح احد من التوأم يحكى للابلة بتاعتنا
وكانت هذه الابلة تحبنى اوى فتهذت صورتى ادامها بعد هذا فخاصمتة هو فقط فخاصمونى كلهم
وكان فى هذه الامتحانات بتاعت سنة 2007 النصف الاول اتخانقت مع محمد
واتــــــصــــــالــحــــنــــــــــــــا
فى اليوم اللى قبل الاخير
عايزين يخلونى بقى لا اتصل بيهم ولا العب معهم فى الاجازة
اتخانقت انا وهو بسبب اننا كنا بنجرى ورا بعض
فوقفت على دسكة
شوفتم بقى ازاى اكتساب الاصدقاء
مــــــهــــــم

13 تعليقات:

  • في ٢٢ يناير ٢٠٠٧ في ٥:٠٦ م , Blogger Amr Ahmed يقول...

    انت اصغر مدون
    وانا اكبر معلق

    هي اليه الحكاية
    اخويا الضغير برضو عاوز يعمل مدونة

    بس حاجة كويسة والله

    يللا يا وحش عاوزين شغل جامد

     
  • في ٢٣ يناير ٢٠٠٧ في ١٢:١٣ ص , Blogger عــيل شــقي يقول...

    عمرو احمد
    ــــــــــــ
    انت اكيد قرأت القصة ومعلقتش عليها
    بس على حكايت اخوك لازم تعملوا المدونة علشان لا يكرة القرأة

     
  • في ٢٥ يناير ٢٠٠٧ في ٣:٣٧ ص , Blogger مُزمُز يقول...

    عسل والله يابني
    بس بتحب تلعب إيه عالفيديو جيم قوللي عشان أنا خبير في الحاجات دي جدا
    وبدعين واضح كده إن العيال اصحابك دول مستقصدينك
    آه والله

    بس حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا آدم الواد كمان اتعلم منك كلمة أحة

    ياخي أحة

    تعرف يا محمد أنا أول مرة قلت فيها أحة دي كان عندي خمستاشر سنة ومن ساعتها مش راضية تسيب لساني

    بقوللك إيه انت تعرف النكتة دي

    واحد راح لشيخ قالو يا شيخ هي أحة حرام؟

    فالشيخ قالو أحة انت لسة متعرفش

    وعاشت الأحة حرة مستقلة
    سلام بقى

     
  • في ٢٥ يناير ٢٠٠٧ في ١١:٥١ ص , Blogger عــيل شــقي يقول...

    إيبتاف
    ــــــــــــ
    انا واللة زى اخويا بعتبرها ارفض حدوث هذا حتىلا جمعى حروفهم الاولية حتلاقيها احه وانا مش بضيع فلوسى على الكوين انا بضيعها على السيبر يتاع النت :))
    ............................
    مزمز
    ــــــــــــ
    انا اشكرك على التوضيع دة والاصحاب دية لازم نكتسبها صح واحه وانا اتعلمتها من نفسى مش من اخويا
    ............................

     
  • في ٥ فبراير ٢٠٠٧ في ٣:٥٥ ص , Blogger عــيل شــقي يقول...

    انا انشاء الله هكتسب اصدقاء جديدة واحسن منهم
    ههههههههههههههههههه
    وانا احه ديت للنزبا لى تعليق

     
  • في ٧ فبراير ٢٠٠٧ في ٥:٣٦ ص , Blogger malak يقول...

    ممكن متزعلش من اصدقائك دوول وان شاء الله هتلاقى اصدقاء احلى منهم
    واكيد انا منهم
    على فكرة اسلوبك حلو بس خلي كلامك على طبيعته

    تحياتى

     
  • في ١٢ فبراير ٢٠٠٧ في ١٢:١٩ م , Anonymous غير معرف يقول...

    مبروك رجوع المدارس

    :) شد حيلك

     
  • في ١٩ فبراير ٢٠٠٧ في ١١:٢٩ ص , Blogger عــيل شــقي يقول...

    شكراً وربنا يوفقنا جميعاً

     
  • في ٢١ فبراير ٢٠٠٧ في ١٠:٤١ ص , Blogger tona يقول...

    ازيك يا محمد ؟

    بص يا سيدي رايي في الموضوع انك تتصرف مع اصحابك علي طبيعتك زي ما قالت ايبتاف بس كمان حاول تاخد موقف عند اللزوم


    وبعدين لو حسيت انهم معندهمش شخصيه وكلهم بيسمعوا كلام الولد دا يبقوا دول اساسا مينفعوش يبقو اصحابك عشان مش هيبقي علي نفس مستوي تفكيرك



    يلا يا عم ومستنيين جديدك

     
  • في ٢٣ فبراير ٢٠٠٧ في ١١:٣٨ ص , Blogger بعدك على بالى يقول...

    انت فعلا زى العسل بجد والله دمك خفيف جدا، بالذات ردودك على التعليقات

    تعرف
    انا عاوزاك تكتب بالعاميه بالفصحى باى لغة المهم تكتب اللى جواك بس، اللى مزعلك او مفرحك، حتى لو حد ضايقك اكتب، بي ممكن علشان خاطرى بلاش الكلمة دى، كفايه علينا اخوك ابو دكتوراه فيها....

    (اوعى تكون زعلت)
    المهم المدونه ما تاخدش من وقت المذاكرة، يعنى تقسم الوقت حبة مذاكرة وحبه تدوين وشويه لعب (شويه مش طول الوقت)

    ممكن طلب تانى كمان
    تبقى تحكى لنا مغامراتك مع اصحابك ، فى البيت، مع ادم ، يعنى اكتب لنا كتير عن شقاوتك اللى بتنط من عينيك الحلوة

    باى ياقمر

     
  • في ٢٦ فبراير ٢٠٠٧ في ٥:١٩ ص , Blogger admelmasry يقول...

    أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

     
  • في ٢٨ فبراير ٢٠٠٧ في ٥:٣٧ ص , Blogger عــيل شــقي يقول...

    تونا
    ــــــ

    ــــــــ
    والله انا بتصرف على طبيعتى مع اصحابي هم اللى مخهم على ادهم وانا كنت عاوزاقولك ان انتي ميتخشيش على الماسنجر ليه انا ساتك عندي((:سلااااام
    ...................
    بعدك على بالى
    ــــــــ
    فى الاول انا بشكرك ان انتى ميزتينى على ناس كتيير وانا اللغه اللى انا بكتب بيها ديه عجباااااني اوييييييى ((:والله انا فرحان جداً ان حضرتك كتتيلى كومنت دة البلوج يرقص من الفرحه
    .ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ.

     
  • في ٣٠ مارس ٢٠٠٧ في ٥:١٩ ص , Blogger عــيل شــقي يقول...

    ((:

     

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية